אודות

ככה זה התחיל

לפני 25 שנה, במושב בית נחמיה, ציון אוהב ציון, מייסד החברה, פתח מחסן קטן ובאמצעות טנדר החל לשווק מוצרי איטום וגמר.

כעשור לאחר הקמתה, בשנת 1998 נולד המותג ספיר. בשנה זו הפכה א.צ. שיווק ממשווק ליצרן חומרי איטום, תחת המותג ספיר. בין מוצרי ספיר אפשר למצוא מוספים, דבקים, חומרים אפוקסים, משחות ביטומניות, חומרי שיקום מבנים ואיטום צמנטים ועוד...

ב-1998, יצאה משלחת מטעם א.צ. שיווק ללמוד את ענף הבנייה, דרך תערוכות מובילות בחו"ל. בתערוכות זיהה ציון את מי שעתידים להיות שותפיו העסקיים: חברות מובילות בתחום הטכנולוגי ואיכות המוצר, מהם מייבאת כיום החברה, מוצרי פרימיום לארץ. חברות המשקיעות מיליוני יורו בשנה במחקר ופיתוח. שיתופי פעולה אלו, מאפשרים לא.צ. שיווק גישה לידע, למחקרים, לטכנולוגיות ולפתרונות המתקדמים ביותר בעולם. את הידע אנו מפיצים דרך ימי עיון, הדרכות, כנסים וקורסים בארץ ובחו"ל, לקבלנים, מהנדסים ושותפים עסקיים.       

בשנת 2001, חבר ציון לגב' לריסה לייזרוביץ, חלוצה בתחום המוספים העל פלסטיים בישראל (Superplasticizers) ויחדיו הקימו את חברת לאריספלסט המתמחה בתחום מוספי הבטון. לאריספלסט עוסקת בפיתוח, ייצור, שיווק והפצת חומרים ומוצרים ברמה ובאיכות גבוהה לענף הבטונים בארץ ובחו"ל. ללאריספלסט מחלקת פיתוח ובקרת איכות המנוהלת ע"י מהנדסי כימייה המתמחים בבטון. פיתוח המוצרים בלאריספלסט נעשה בהתאם לדרישות השוק ועומד בתקנים המחמירים של מכון התקנים הישראלי. ללאריספלסט ISO9001:2000.


מאז הקמתה ועד היום, א.צ. שיווק ממשיכה להתרחב, להתייעל ולפתח, תוך הבנת האתגרים של ענף הבניה, ומחשבה על פתרונות עתידיים.   

 

 מובילים קדימה - החזון

א.צ. שיווק מסתכלת קדימה ושואפת להיות "מגדלור" של חדשנות, שיתוף פעולה והעשרה. הערכים והעקרונות ששמנו לעצמנו כבסיס לכל פעולה, מנחים אותנו בעשיה היומיומית ובהסתכלות העתידית.

מכאן אנחנו יוצאים לכל פעולה:

  • להיות תמיד נקודת משען ללקוח, המבוססת על הקשבה, הבנה ומציאת פתרון הולם.
  • להתנהל כתא משפחתי המטפח העצמה אישית, תקשורת פתוחה וכנה.
  • לשמש קרקע פורייה לצמיחה אישית, מקצועית ועסקית.
  • לבסס מרכז של ידע וניסיון המהדהד לחדשנות והובלה בתחום. 

בעולם גלובאלי של תחרות עזה מצד אחד, ותלות הדדית מצד שני, א.צ. שיווק ממשיכה לחפש ולפתח פתרונות חדשים ייחודיים לאתגרי היום יום בכל שלבי הבניה, לצד שמירה על ערכים של שיתוף, נתינה, הקשבה, העשרה והוגנות.

 

 

באנר בעמוד פנימי 25 שנה

 חדשות

  • בתאריך 5 במאי 2015 התקיים כנס בנושא חיפויי חוץ ,ליקויי בנייה ורצפות תעשייתיות בכפר המכביה . בין המרצים המכובדים שכללו מהנדסים מומחים בתחום הבנייה השתתף נציג חברת א.צ שיווק גיא עשרי מבקר האיכות שהרצה בנושא הכנת שטח כבסיס להצלחת מערכת האיטום.
  • א.ש. שיווק הינה ספק מאושר של משרד הביטחון. כחלק מהפעילות השוטפת שלנו להעשיר את הידע של לקוחותינו בנושאים השונים הקשורים לטכנולוגיות בנייה, ערכנו יום עיון לחטיבת הבינוי בוא הצגנו יכולות בתחום תוספים ומוספים לבטון כמו גם, פתרונות לאיטום חלקי מבנה תת קרקעי.
  • ביצוע עבודות שיקום, חיזוק ואיטום מבנה מסעדת TOPSEA ומועדון הגלישה בחוף הילטון, תל אביב.

    קבלן מבצע: ערן ליבני בע"מ http://www.eranlivni.co.il/

  • א.צ. שיווק ו MC-Bauchemie מגרמניה השתתפו בתערוכה לשימור מבנים שנערכה ב 24 בפברואר 2015, בתאתרון הבימה בת"א. במהלך הכנס הוצגו מערכות השימור ממשפחת OXAL של חברת MC-Bauchemie וכן הוצגו דוגמאות יישום ממגוון פרויקטים לשימור מבנים מהעולם. 

  • כבכול שנה, גם השנה השתתפנו בכנס בנושא האיטום שנערך ב 13 בינואר 2015, בכפר המכביה. יעקב רפופורט מהנדס החברה לקח חלק בפאנל בנושא איטום באמצעות התזה ביטומנית.

 צור קשר